20 Haziran 2010 Pazar

yakın tarihimizde kamyon hikayeleri


Kitabın Adı: PUSU

Yazarı: Şamil Tayyar


Şamil Tayyar'ı tanırsınız. Bir kesim hiç sevmez onu... Olsun sevmesin.

Trafik kazaları ülkemizde artık kanıksanmıştır. Hatta trafik kazalarının olmadığı bir gün düşünülemez neredeyse. Eh birileri bu zaafı eğer görmüşse bu trafik kazaları maskesi altında öldürülmesi gerekenleri öldürmüş.. Kitabı okuduğunuzda "amma çok ölmemesi gerekenler ölmüş" diyorsunuz. Kitap yakın tarihimizde "ölmemesi gerekenler"in öldüğü ve özet olarak neredeyse işlendiği bir hızlı okuma kitabı sanki.

Şahsen ben bu kitabı yeterli görmedim, Şamil Tayyar'dan daha içerikli bir kitap beklerdim. Ama olsun, kitabı bir iki günde bitirdim, bilmiyorum siz de bitirdiğinizde ağzınızda aynı tat kaldı mı: Bu insanlar ölmeseydi acaba farklı bir çizgide olur muydu Türkiye? Acaba daha ölmesi gerekenler var mı? Kitabı okusanız da olur okumasanız da, ama okuduğunuzda özellikle Fikri Sağlar bölümü ilginizi çekebilir. Hala yaşıyor çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder