30 Mart 2013 Cumartesi

Mezartaşı Güzellemeleri


Artık buraya takılıyorum... Beni  hesaptan düşün
Bir sabah bir uyandım, dünya yok
Dün gece 2,30 sularında suları kesildi ömrün.
Delil yetersizliğinden beraat edince çok sevindi. Kalp yetersizliğinden gitti
Karnında fazla su vardı,
Adalelerinde kireçlenme,
Böbreklerinde kum,
Kanında da demir fazlalığı
Beton gibiydi, ama öldü              
Çapkın bir adamın mezar taşı, Artık karısı geceleri nerede olduğunu biliyor.       
Kredi borcuna girenin mezar taşı...Allah taksitlerin affetsin
Politikacının mezar taşı...İnsanlar ölünce en son kalbi durur,Onun dili durdu
Doktor hatasından ölen hastanın mezar taşı      
Sevgili doktorum. Seni ikinci yaşamımda...Dört gözle bekliyorum
Mutsuz bir kocanın mezar taşı Bu onun ikinci ölümü, Birincisi onun evlendiği gündü
Futbolcunun mezar taşı... Hiç istemediği bir deplasmana gitti  ama dönemedi      
Vatanseverin mezar  taşı; Kişi başına düşen milli gelir artsın diye yaşamına son verdi
Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? Rahmetli  geçerdi.
Hayatımı kaybettim, hükümsüzdür
Rahmetli  kayıkçıydıSon yolculuğunu imamın kayığıyla yaptı
Yaşam tehlikeli bir şey...Sonu  ölmekle bitiyor
Düşünüyordu...O halde yok edilmeliydi
‘’Atın ölümü arpadan olsun’’ derdi...Bira içerken öldü
Herkese Kansız herif derdi...Kan Kaybından gitti
Kendine ait bir toprağı olsun isterdi...Sonunda muradına erdi
Azrail mirasçıların sabrını ölçtü...96 yaşında öldü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder