12 Aralık 2016 Pazartesi

15 Temmuz'da Kadın Faktörü: 24 Saat 15 Temmuz'un Kamera Arkası

Kitabın Adı: 24 Saat 15 Temmuz'un Kamera Arkası

Yayınevi: Doğan Kitap

Yazarı: Hande Fırat

Kitabı Bitiriş Tarihi:          

9 Aralık 2016 / Cuma                        

18.59 / İstanbul



İrfan'ın Notu:
Hande Fırat'ın ilk kitabı her halde... Bu kitabı da uzman birisine danışarak yazdığına dair bir şüphem neredeyse yok gibi.

Evet... 15 Temmuz darbe girişiminin görünen kahramanlarından birisi Hande Fırat. Tayyib Erdoğan'ı en kritik bir zamanda TV'ye face time marifeti ile bütün Türkiye'ye konuşma imkanı sağlayan kadın...
Bir diğer kahraman kadın da TRT stüdyoları işgal edildiğinde eline bildiri okutulan Tijen Hanım
15 Temmuz heyecanını bir hikaye-roman tadında tekrar yaşamak istiyorsanız buyrun bu kitabı okuyabilir, o heyecanı an be an yaşayabilirsiniz.

Ben elime aldığımda bırakamadım ve aynı gün içinde bitirdim... Komplo teorilerinden başını kaldıranlara şiddetle tavsiye ederim.

Kitap ile ilgili İrfan'ın notları

Kitap ile ilgili her hangi bir not alma ihtiyacı hissetmedim.
Çünkü dediğim gibi kitap hem çok akıcı hem de bir roman tadında...
Hande'yi bu haberciliği dolayısı ile bir çok kişi tebrik etmiş olabilir ama ben bu kitap dolayısı ile tebrik ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder