8 Haziran 2015 Pazartesi

Çuvalladım: Tahmin Şirketimi Kapatmayacağım Ama...

2015 GENEL MİLLETVEKİLİ SEÇİMLERİNE DAİR

Dün itibari ile Türkiye'de milletvekili seçimleri yapıldı. Ve mutad olduğu üzere seçimlerden önce çok yoğun bir çaba gerektirmeyen tahminlerimi paylaşmıştım. Aşagıda görüleceği üzere çuvallamış durumdayım. Kendimi tebrik etmiyorum. Serdar'dan da tebrik beklemiyorum. Yakında eğer erken bir seçim olursa yine tahminlerimi paylaşacağım. Başka da bir şey demiyorum...



SEÇİMLERDE ALINAN OY ORANLARI:
AK PARTİ: 40.82
CHP: 24,99
MHP: 16,35
HDP: 13.11
DİGER: 4,73

İRFAN'IN TAHMİNİ
AK PARTİ % 46,3 (ÇUVALLAMA ORANIM: 5,48)
CHP % 23,31 (ÇUVALLAMA ORANIM: 1,68)
MHP % 14,38 (ÇUVALLAMA ORANIM: 1,97)
HDP % 9,12 (ÇUVALLAMA ORANIM: 3,99)
DİĞER % 6,89 (ÇUVALLAMA ORANIM: 2,16)

Çok heyecanlı bir seçim gecesini izlemiş bulunuyorum. Biliyorum oy kullanmadan seçim gecesinin neresi heyecanlı diyebilirsiniz. Olsun bende de bu kıllık olsun ne yapalım? Beni de seven böyle sevsin kardeşimmmmmmm

Yenildik ama ezilmedik diyerek önümüzdeki seçim tahminlerinde sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarım diyorum başka da bir şey demiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder