1 Şubat 2013 Cuma

İlker Özmeriç Hayata Gözlerini Yumdu

Meriç Plastik'de tanıdım.
Topkapı'da
Oranın sahibi imiş
Biraz dik birisi idi.
İlk önce insanda kızgınlık uyandıran bir konuşma tarzı olduğunu sanırdınız.
Ama onunla muhabbetiniz ilerledikçe
Onu tanıdıkça
Onun meziyetlerini gördükçe
Onun cömertliğini, güler yüzünü, sabrını...

İlker abi güzel bir insandı...
Zaafları olan güzel bir insan...
İlker abi cömert bir insandı...
Zaafları olan cömert bir insan...
İlker abi merhametli bir insandı...
Zaafları olan merhametli bir insan...

Hangimizin zaafları yok ki...

Ameliyata gireceğini bir dostumdan öğrendiğimde aradım, telefonla görüşebildik, yanına gidemedim.
Ah gitseydim!
Son kez tebessüm eden yüzünü görüp telefonla değil de yüz yüze helallik alsak helallik verseydim...
Yoğun bakımda hastaneye gittiğimde artık görüşme umudu da yoktu
Artık geri dönüş yoktu onun için...

Ah be İlker abi
Ah be...

Rabbimden gerçek yolculuğunda rahmet diliyorum senin için...
Zaaflarını, güzel hasletlerinle örtmesini, kendi katında merhamet etmesini, affetmesini diliyorum.
Benden yana bir hakkın varsa ben sana hakkımı doyasıya helal ediyorum...
Gözyaşları içerisinde senden de bana hakkını helal etmeni istirham ediyorum...

Ah be İlker abi
Ah be...

4 yorum:

  1. Canım kardeşim ilkerle arkadaşlığım ilk okul 1.sınıfta başladı yazlık arkadaşım askerlik arkadaşım av arkadaşım hayattaki kankamdı 6 yaşından beri 40 yıllık dostumdu hayatını kaybettiği gün 15 dakika evel hastaneye yetiştim ama yüzünü göremedim iyi insandı onu gercekten özliyecem A.HAKAN KURTARAN

    YanıtlaSil
  2. Hep derdi, ulen getir şu zilli kızını mıncırayım diye. Bir türlü fırsat bulup gidemedik. Hep bir şeyler araya girdi, bir şeylerin araya girmesine izin verdik ve bir türlü davet ettiği o güzel sıcak yuvasına gidemedik. Aklıma geldikçe içim burulur. Nur içinde yap canım abim...

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda banada derdi "kocaman senin eve baskına geleceğim" diye nasip olmadı kısmet değilmiş.. Nur içinde yat İlker abim...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ilker abi, ben Elvis im... Nasil senza? Herkez taral?

    YanıtlaSil