21 Şubat 2011 Pazartesi

Domino Etkisinde Libya Günleri: Kaddafi de Gi-De-Cek


Bugünlerde yine Arap dünyası hareketli, sokaklar ayakta. Tunus ile başlayan firavunların, diktatörlerin, zalimlerin yıkılışı sırası şu an Libya'da görünüyor. 40 yıldan fazladır ülkede diktatöryal iktidarını sürdüren Kaddafi için son yakın. Sokaklar kan gölü. Paralı askerleri tutan hükümet birçok insanın kanına yine girdi. Şu ana kadar 900 kişiye yakın insan öldürüldü.
Kaçınılmaz son belki biraz daha ertelenebilir ama bu isyan hareketinin önüne kimse geçemez. Kaddafi de bundan payını alacaktır. Dünyada bunlar olurken benim hayatımda da çok sevdiğim bir köylü amca hayatını kaybetti. Hayat burda da devam ediyor, ama şu bir gerçek ki 90 lı yıllarda başlayan yıkıntılar üzerine kurulan yeni dünya hareketi devam ediyor. Biz de bunları izliyoruz. Çavuşesku'nun devrilmesi, SSCB'nin yıkılması...
Tarih'e not olsun diye yazıyorum, ben doğduğumdan beri yani ben bildim bileli bu diktatör ayakta. Zelil bir şekilde gitmesini bekliyoruz. İnşallah yıkılacak, Mısır firavunu gibi rezil olacak, belki daha da rezil olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder