12 Şubat 2011 Cumartesi

Yıkıldı Firavun Darısı Haman ile Karunlara


Tarihe Not Düşüldü: 30 Yıllık Firavun Devrildi


Suudi Arabistan'dan gelen turistleri bir hafta boyunca gezdirmenin yorgunluğunu attıktan sonra tekrar blogcuğuma döndüm. Aman ne de özlemişim. Bir hafta boyunca orası senin burası benim yoğun bir gezi faaliyeti içerisinde kulağım Mısır'da idi. Geçen Cuma günü yıkıldı yıkılacak derken, beklemeye ama aynı zamanda da koşturmaya devam ettim. Bazen kardeşimi sıkıştırıyordum, bazen arkadaşımı sıkıştırıp haberleri muhakkak bildirmelerini isterken, aa bir de ne olsun, gezdirdiğim turist kafilesinin memleketlerindeki yakınlarından birisi arayıp haberi verdi. Yıkıldı firavun. El hasılı kelam Balyoz darbesinden yargılanan önemli isimlerin de tutuklanma haberi ile beraber iş yoğunluğunun yoğunluğunda haber yoğunluğu da yaşamış olduk ama tam da istediğim gibi haberleri takip edememiştim.

Devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder