3 Şubat 2011 Perşembe

Ha Gayret Yıkıldı Yıkılacak: Firavun Gitti Gidiyor


Son Firavun Gidiyoooooor.
Resimde de belirtildiği gibi 30 yıldır zulmün temsilcisi firavun Hüsnü Mübarek şu sıralar gündemin baş köşesine oturmuş vaziyette. İki gün önce televizyona çıkıp: "bana birkaç ay daha sabredin, bir dahaki seçimde başkanlığa aday olmayacağım" dedi. Ama görünen o ki yarın yani büyük cuma günü, tarih sahnesinden zelil bir şekilde gitme ihtimali var. Avrupa, Türkiye, Amerika (kıvırsa da) arkasında duramıyor artık. Halkın bu sel gibi direnişi o kadar büyük ve Müslüman Kardeşler örgütünün örgütlü sokak organizasyonu öyle etkileyici ki, yarın istifasını bile sunamadan gidebilir.
Ben de ne mi yapıyorum, ne yapacağım, turistik orgazinasyonlarda hanımları karşılama programına gömülmüş vaziyetteyim. Ha bir de maalesef 4 saat beklediğim bir faslı yolcu maalesef vize problemi dolayısı ile giremedi, benim de yanıma kâr kaldı beklemek. Of of, çok da yorulmuştum...
Neyse, gözünüz kulağınız haberlerde olsun, firavun yıkıldığında "haberim yoktu" demeyin diye diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder