10 Temmuz 2011 Pazar

Son Dakika Şoku: Fenerbahçe Başkanı Tutuklandı

Aziz Yıldırım'a Kısa Bir Mektup

Sevgili Aziz Yıldırım. Şike soruşturmasını duyduğumda, ve bu soruşturmada sizin isminiz geçtiğinde, derin bir üzüntü duydum. Üzüntüm, daha önceleri kulaklara çalınan şike duyumları değildi. Üzüntüm, hakedilmiş olduğuna inandığımız şampiyonluğun üzerine, şüphenin olmasıdır.
Çünkü kazanım, şike ile değil, hakedilerek, azimle çalışarak olmalıdır.
Muhakeme süreci elbetteki devam ediyor, siz de şu an itibari ile suçluluğunuz kanıtlanana kadar masum statüsündesiniz. Ama sizin vicdanınıza sesleniyorum, sayın başkan, bu sene kazanılan şampiyonlukta en ufak bir şüphe varsa ve siz de buna alet olduysanız,

1. Başkanlıktan istifa ediniz

2. Bu şampiyonluk, hakedilmemiş bir şampiyonluk itirafında bulunun

3. Bundan sonra böyle bir tutum sergilenmeyeceğini umduğunuzu dile getirin.

4. Sizin karıştığınız bir şike durumu var ise, lütfen itiraf edin ve vicdanınızı ve bizi rahatlatın.

Unutmayın, özür dilemek de büyük bir onurdur, hatadan dönmek de bir kazanımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder