8 Kasım 2016 Salı

Kınıyorum Bu Kitabın Yazarını: Son Darbe

Kitabın Adı: Son Darbe
Yayınevi: Elips Kitap
Yazarı: Yasin Topaloğlu
Kitabı Bitiriş Tarihi:          7 Kasım 2016             -           19.41 / İstanbul

İrfan'ın Notu:
Kitap çıkarmak için kitap çıkarmak böyle bir şey olsa gerek. Bu kadar özensiz, bu kadar dikkatsiz, bu kadar kendi ilgi alanına girmeyen konularda ahkam kesmek, bu kadar dengesizlik, bu kadar resimlerin yerli yerine oturtulmaması...
Ancak bu kitapta gördüm
Açıkçası kitap tam anlamı ile rezalet olmuş diyebilirim
Deve desen deve değil, kuş desen kuş değil
Kitap desen kitap değil, dergi desen dergi değil...
Olmamış Yasin Topaloğlu
15 Temmuz Darbe girişiminin tarihi serüvenini anlatırken haddini aşmış gibisin. Said-i Nursi ile Fetullah Gülen'i neredeyse aynı kefeye koyma cüretini dahi göstermişsin. Seni kınıyorum.
Adam akıllı bir kitap çıkaramamışsın. 15 Temmuz'dan faydalanarak parsayı toplama gayreti içerisinde özensiz bir kitap hazırlamışsın.
Tavsiye etmiyorum...
Ben ettim siz etmeyin...

Kitap ile ilgili İrfan'ın notları

Kitap ile ilgili ne notu alayım 15. Hem de 15 kere 15 diyorum ve tüm boyutları ile kınıyorum.
Adam akıllı kitap olduğu zaman gerekli hassasiyeti gösteren ben, böyle özensiz bir kitap için de kusura bakmasın ama Yasin bey Mete Yarar'ın kitabına bir baksın ve özen nasıl olurmuş anlasın.

Yani bu kitap dolayısı ile yazara o kadar kızgınım ki protesto olması bakımından kitabın kapağını dahi bloğuma koymama kararı aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder