16 Ekim 2010 Cumartesi

Küçük ama...

Tarih: Bugünler
Konu: Malum

Fırtınalı bir ortamda, sağlam ve ayakta kalmaya bakan bir ağaç düşünün. Kolları kırılmış, yaprakları dökülmüş ama ayakta kalmaya çalışan bir ağaç... Of. Yazacak çok şey var belki, ama yazmak istemiyorum...
Yıllar, yıllar yıllar... Geçiyor hızlıca. Arabesk bir şarkının sözleri aklıma geldi: "Düşe kalka geldim ben bu yaşıma" Tarihe not düşülmesi adına yazıyorum. Siyah-Beyaz bir gün bugün benim için. Siyah uzaklarda, beyaz buralarda.
Haydi hayırlısı, bir de böyle deneyelim.

2 yorum:

  1. Amerikalı bir yazara ait olduğu söylenen bir söz vardır.
    "İNSANLAR KARŞILAŞTIĞIN FIRTINALARLA DEĞİL. GEMİYİ LİMANA GETİRİP GETİRMEDİĞİNLE İLGİLENİR."

    Ne demeli İrfanım Yolunuz açık olsun. Gemiyi delmek için uğraşanlardan Rabbim muhafaza etsin bizleri, malum içi almayanlar var olacakta Hayırlı işler bereketli kazançlar dilerim. Mübarek olsun kardeşim.

    YanıtlaSil