13 Haziran 2011 Pazartesi

D-10 : Mehmet Ali Kavak

Mehmet Ali Kavak,
Bir Çınar Daha Devrildi


Bugün Türkiye'de % 50'lik bir başarı sağlamış AK parti yanlılarının sevinç günü. Aynı zamanda birçok insan için de hayalkırıklığı ve üzüntü anları.



Fakat bugün benim için çok daha acı verici bir gün oldu. Babamı kaybettiğim 1990 senesinden sonra, "babayarısı" olarak ifadelendirilen amcalarımdan büyük olanını, Mehmet Ali amcamı kaybetmiş bulunuyorum. Büyük amcam ve babam İstanbul'a göç ediyorlar, sıkıntılı süreçlerden sonra ev sahibi oluyorlar ve İstanbul'un zor şartlarında ayakta kalmaya çalışıyorlar. Kardeşler arasında olan bana göre incirçekirdeğini doldurmayan sebebler dolayısı ile kırgınlıklar olmuyor değil. Ama o kırgınlıklar, onların çocuklarını dahi etkilemiş maalesef.

Bütün bunlara rağmen Mehmet Ali Amcam memleketi olan Sivas'tan hastalanıp İstanbul'a geldiğinde, son kez sağlığında görebilmenin huzurunu yaşıyorum. Kendisi ile helalleşmenin huzurunu yaşıyorum.


Sevgili Mehmet Ali Amcama Yüce Rabbim'den rahmet diliyorum.


Kendisini Habibler Yayla Mezarlığı'nda D-10 nolu yere defnettik.


Evlatları ve biz yeğenlerine Allah'tan sabırlar diliyorum. Allah geride kalan tek amcam Hasan Hüseyin Kavak'a uzun ve hayırlı ömürler nasib etsin.

1 yorum:

  1. Başınız sağolsun İrfan abi, Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil