9 Şubat 2012 Perşembe

Bir TV Programı Eleştirisi ve Cevabı


Subject: "Batıya Akan Nehir" adlı belgesel ile alakalı

Sayın TRT yetkilisi

Gerçekten takdire şayan bir belgesele imza atmışsınız. "Batıya Akan Nehir" adlı belgeselin ilk bölümünü TRT-HD kanalında izlediğimde büyük bir keyif almakla birlikte
bilgi sahibi de oldum. Hatta birçok arkadaşa tavsiyede bulunarak bu diziyi kacırmamaları gerektiğini söyledim.
Ama o da ne
Dizi ile ilgili değil ama dizi yayın politikası ile alakalı inanılmaz amatörlükler benim bu yazıyı yazmama sebeb teşkil etti

Bu zaafları hemen burada dile getirerek en kısa zamanda bu zaaflara çözüm üretmenizi ve beni bilgilendirmenizi önemle rica ederim

1. Dizi kaç bölümden oluşuyor sorusunun cevabını bilmiyorum
2. Her bölümün hangi bölüm olduğu ile ilgili ne internet sitenizde, ne de kendi platformunuzda bilgi mevcut değil. 
3. Yayın  saatleri o kadar karışık ki, hangi bölüm ne zaman yayınlanıyor, belli bir standart kazanılmamış. (tabi böyle bir dizi HD kalitesinde izleneceği için TRT HD için söylüyorum)
4. Bu dizinin baştan aşağı tekrar HD kalitesinde TRT-HD de yayınlanma durumu var ise yayın saatlerini ve dizi sıralamasını bana gönderebilir misiniz
5. Böyle bir imkanınız yok ise, lütfen internet ortamından izlemek değil, HD kalitesinde bu diziyi indirip izleyebileceğim adres var mı, yoksa ne zaman olacak, çünkü ders niteliğinde bir dizi ve gençlerin bu diziyi takip etmesini şiddetle öneriyorum. Fakat bu amatörlükler benim elimi kolumu bağlıyor.

İlginiz için şimdiden teşekkür eder, daha nice böyle kendimizden ve kültürümüzden olan dizilere imza atmanızı beklerim.



TRT'den gelen cevabı da burda yayınlayarak, bu diziyi takip etmek isteyenler ile ilgili bilgi sahibi olmalarıdır amacım.


“Batıya Doğru Akan Nehir” adlı BELGESEL TRT HD kanalında hafta içi her gün 11:00 ve 19:00 da yayınlanmaktadır. BELGESEL toplam 20 bölüm x 50’ dakikadır. 13 Şubat, Pazartesi günü 1.bölümden itibaren aynı kuşaklarda tekrar yayınlanacaktır.

TRT1 kanalında Salı günleri saat 22:00 ya da 23:00 saatlerinde yayınlanmaktadır.

TRT Web sitesinden bütün TRT kanallarının yayın akışına ulaşmak mümkündür. Canlı yayın olduğu durumlarda kanallar yayın akışında değişiklik yapabilmektedir.

Bilgilerinize sunulur.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder