15 Eylül 2010 Çarşamba

Ordular İlk Hedefiniz Akdeniz-Ege'nin Tuzlu Su Laikleri: İleri

Ne olacak bu laik-kemalist akdeniz ve ege sahillerinin insanlarına. Korku içlerine sinmiş, gözleri görmez halde. Eh siyasetten ve dünyanın gidişatından da haberdar olduklarını söylüyorlar. İşte onların ne hallere düştüğünü ve nasıl bir zihniyete sahip olduklarının ibretlik karikatürü. Taraf gazetesinden alınmadır. Çizeri de Yiğit Özgür (UYKUSUZ DERGİSİ)



Sabah saat sekizde uyanıyorum. Oğlum Keremsu'yu okula götürüyorum ama bırakmıyorum. Çünkü okul çok pis.
------------------
Özel hocası var. Onu alıp eve geçiyoruz. Ne olur ne olmaz dersten önce hocayı güzelce yıkıyorum. Kirini bokunu iyice akıtyorum.
------------------
Onlar derse başlayınca ben de gazetelere göz gezdiriyorum. Siyasetle yakından ilgiliyim. Ak Partisi, CHPC-E, MHKP-C, hepsini biliyorum. Terör örgütü KKTC'den nefret ediyorum. Ülkemizi bölmek isteyenler defolup gidebilirler mi lütfen. Teşekkürleeeer.
-----------------
Ülkemizde yaşayan insanların aç ve işsiz olmaları, pis kokmaları beni çok üzüyor. Dört kişilik bir ailenin mutfak masası çok küçük bence. Orada yiyemezler. Dolayısı ile aç kalıp pis kokarlar. Kişi başına düşen gayri safi fiili hafıza da çok düşük. Arttırılabilir mi lütfen...
-----------------
Ve laiklik... Yani din ve devlet bahçeli'nin birbirinden ayrılması. Bunu yapmak bu kadar zor olmamalı. Artık benim halkımın din istismarı ile kandırılmasını istemiyorum. Bu ülkede yaşayanların çoğu insandır bunu unutmayalım. Zaten % 98'i müslüman bir ülkede yaşıyoruz. Kalan % 2 de aptaldır Aziz Nesin'in dediği gibi.
-----------------
Kimse kimsenin dini inançlarına saygısızlık etmesin. Kimse Allah'la arama girmesin. Ayrıca ezanla da arama girmesinler. Eskiden ne güzel ezan türkçe okunuyormuş. Cami falan da türkçeymiş. Haa, yine türkçe olsa namaza gider misiniz derseniz gitmem ama İtalyanca olursa belki iki rekatta kılarım. Hah hah haay, selam sana cehennem ! Şaka şaka tövbe...
------------------
Askerlerimizi çok seviyorum. Onlar olmasa rahat uyuyamazdık. Şimdi uyuyoruz. Bence daha çok silah, uçak ve albay satın almalıyız. Güzel bir şarkımız var bununla ilgili. Erler erbaşa, erbaşlar fidana, fidanlar ağaca çıkmalı yurdumda. Bedelli askerlik bekleyen gençlerimize de buradan seslenmek istiyorum ! İnşallah çıkmaz.
------------------
Polislere tavsiyem biber gazı kullanmasınlar lütfen. Rezzalet bir kokusu var ve haftalarca
insanın üstünden çıkmıyor. Ben de biber gazı taşıyordum ordan biliyorum. Bir gün fakir bir adamcağıza çok acıdım. Ölsün diye sıktım.
-------------------
Sigara içtiği için alev alıp öldü. Ne demişler: Biber gazı yanmasın. Anlamı: Fakirler yanmasın, şeker de yerken ölebilsinler. Elbette kesme şekerden bahsediyorum. Yutella yiyen bir fakir düşünemiyorum. Keza hariboru.
-------------------
Üçüncü sayfa haberlerini hemen geçiyorum çünkü genelde kokan insanlarla ilgili haberler oluyor. Pis pis ölüyorlar. Asansöre falan sıkışıyorlar, Hemen bi tarafları kopuyor. Motosiklete biniyorlar, hooop kafaları kopuyor...
İĞRENÇSİNİZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder