16 Kasım 2012 Cuma

Zlatan

Bir yetenek varsa ve o yetenekden tarihte çok az görülüyorsa dikkat çekmek isterim. Bugün futbol dünyasında Messi fırtınası esiyor. Dün Pele fırtınası vardı. Problem değil hangi fırtına eserse essin.
Ama kardeşim dün bir gol gördüm...

Futbolu severim, belli bir takıma da gönül bağlamışım. Bilen bilir zaten. Fanatik de değilimdir.
Ama kardeşim dün bir gol gördüm.

Futbolun uyuşturucu etkisinin farkındayım
Ama kardeşim dün bir gol gördüm.

Burada kayda almaz isem çatlarım. Bu gol zaten birçok yerde kayıtlarda. You tube bununla çalkalanıyor. Yetenek böyle bir şey olsa gerek. Ve gol de İngiltere'ye atılıyorsa.

Ama kardeşim dün bir gol gördüm.

Siz görmediniz mi hâlâ. Ben de görmeyeniniz vardır diye buraya alayım dedim.

Hani derler ya bu gole şapka çıkartılır diye. Kardeşim bu gole şapka çıkartılır, içinden tavşan çıkartılır yani!

İsviçre - İngiltere Maçı
4 - 2

Son gol Zlatan İbrahimoviç'den, bir spikerin tabiri ile İbrakadabra !


http://www.youtube.com/watch?v=tPJ7gavftyY


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder