25 Ekim 2012 Perşembe

Bayram Tebriği



“Onların ne etleri ve ne de kanları asla Allah’a ulaşmaz. Fakat O’na sizin takvanız (Allah’a karşı gelmekten sakınmanız) ulaşır. Böylece onları sizin hizmetinize verdi ki, size doğru yolu gösterdiğinden dolayı Allah’ı tekbir edesiniz. İyilik edenleri müjdele.” (Hac / 37) 

“Ey Rabbimiz! Bizi ve bizden önce iman etmiş olan kardeşlerimizi bağışla ve imana ermiş olan(lardan hiçbiri)ne karşı kalplerimizde yersiz ve uygunsuz düşünce veya duygulara yer bırakma…” ( Haşr /10)

Birkaç gündür bayram bugün müydü yoksa yarın mıydı tartışmalarında hedef asla halis bir niyetle bugün ya da yarın kurban kesecek insanlar olmamıştır. 

Ben bu vesileyle bilmeden kalplerini kırdığımız tüm kardeşlerimizin de bayramlarını tebrik ediyorum, kesilen kurbanların yukardaki ayet-i kerime gereği kanlarının ve etlerinin ulaşmayacağı Rabbimize niyetlerinin, takvalarının ulaşmasını niyaz ediyorum.

Bu bayramın; gerçek fitne unsurlarının açığa çıktığı ve İslam ümmetinin birliğine vesile olmasını Rabbimden istiyorum.

Ümitsizliklerin umuda...
Kederlerin sevince...
Kırılan kalplerin kaynaşmaya...
Somurtan yüzlerin tebessüme...
Ümmetin birliğine...
Adaletsizlik ve eşitsizliğin hakim olduğu bu dünyada, adalete ve eşitliğe...
Ve hayra, ve hayra, ve hayra yardımlaşmaya koşmaya vesile olmasını Rabbimden diliyorum.

Bayramınız ve bayramımız mübarek olsun...

İRFAN KAVAK / 25/26 EKİM 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder