12 Ekim 2012 Cuma

Kim Ahmak Kim Değil?

Hacı abimizin bir sorusu var. Hocam "biz selefiyiz" diyorlar, selefilik nedir?
Selefilik var selefilikden içeri. Kaç tane selefilik var, hangisini söyleyeyim?
Eline bombayı alıp Afganistan'daki 3000 yıllık heykelleri yıkan: Selefi
Kâbe yerine Arafat dağındaki taşa dönüp namaz kılana engel olan: Selefi
Allah'ın şu dersler veren Mustafa kulu da selefi, öyle imiş, öyle diyor birileri. Hangisi Selefi şimdi bunlar. Ben o 3000 yıllık heykelleri yıkan adamlara: Orada dört tane İslam uygarlığı kuruldu ahmaklar. Bunların hiç mi birinin hatırına gelmedi. Siz hepsinden mi büyük alimsiniz, diye itiraz eden ilk adam benim. Anlatabiliyor muyum?
Suudilere: Ya kabirlerden, mezar taşlarından ne istediniz de sahabenin mezarlarını yerle bir ettiniz diye itiraz eden benim.
Şimdi ben de selefiyim onlar da. Nasıl olacak bu iş? Demek ki selefi vaaaar, selefi vaaaar.
Onun için hiç öyle şey yapmamak lazım. Kimin söylediğine bakmak lazım. Karalamak için mi söylüyor yoksa efendim başka bir niyetle mi söylüyor? Karalamak için söylüyorsa orda dursun, efendim. 
Selef demek; öncekiler demek. Yani sahabeye selef diyorlar. Efendim, eğer selefi selefin yolunda olmaksa biz sahabenin yolundayız, her müslüman selefidir.
Ama selefi olmak taliban olmaksa yok orda kalsın, ben almayayım, ben almayayım, başkaları onun olsun. Allah'a emanet olun!


İrfan'ın yorumu:
Mustafa İslamoğlu hocamız (!) yoruma gerek bırakmayacak şekilde ne demek istediğini gayet iyi anlatmış bulunuyor. Tabi geriye doğru giderek Hz. İbrahim'e sormak lazım. Sen hocamızın bu konuşması karşısında ne diyorsun? Hz. Peygamber'e sormak lazım: Yıllardır içinde barındığın Mekke heykellerini anladık güçsüz iken yıkamadın, Mekke'yi fethettiğinde niye yıktın? Sen ve atan İbrahim heykelleri yıktı diye bu hocamızın tarifine göre ne oluyorsunuz?
Taliban -ki kendilerini asla selefi olarak nitelendirmezler, en kral hanefi biziz derler- o heykelleri yıktınız diye zaten ahmak olmuşsunuz, peki bu zat ne oluyor? 
Hocamız (!) çok açık bir şekilde büyük bir cesaretle o putları, heykelleri yıkma cesaretini gösteren yiğitler için AHMAK diyebiliyor. Çünkü onlar Afganistan'da, ulaşılamazlar. Taş at dokunmaz mesabesinde... Senin için söylenebilecek çok söz var ama Rabbim senin gibilere karşı frene basmamızı salık veriyor. Yahut ben öyle anlıyorum. En iyisi seni yüce Allah'a havale etmek. O Allah ki putları yıkan İbrahim'in Rabbi. O Allah ki Lat'ı, Menat'ı, Hubel'i ve daha nice heykelleri parçalayan Muhammed (s.a)ın rabbi. 

Ayrıca şu link de önemli
http://www.sutunhaber.com/yazar_5554_636_yanlis-biliyorsunuz-sayin-islamoglu-o-oyle-degil.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder