18 Ekim 2012 Perşembe

Kurban Bayramı Karmaşasına Ufak Bir Katkı

2012 KURBAN BAYRAMI SENDROMU YAŞAYANLARA
Olan oldu ve Kurban bayramı da yaklaştı. Yaklaştı yaklaşmasına ama kafalarda da bazı sorular olmadı değil. Bu sorulara kestirmeden cevaplar bulacaksınız.
Benden neden, niçin, ama, fakat, bizim ülke, Türkiyem, diyanetten falan gibi şeylerle sakın kafamı şişirmeyin. Ben bu sene Kurban bayramı karmaşasına kesin çözüm buldum.

1. Laik Demokratik Türkiye Cumhuriyeti'nde 2012 senesine ait kurban bayramı günü: 25 Ekim 2012'dir.

2. Suudi Arabistan krallığında, Mısır'da ve sair diğer halkı müslüman olan ülkelerde kurban bayramı günü 26 Ekim 2012'dir.

3. Ben laik demokratik Türkiye Cumhuriyeti'nde belirlenen günde kurban kesmeyeceğim, kurban bayramını da kutlamayacağım.

4. Kurban keseceksem kurbanımı da bir gün sonra yani 26 EKİM 2012 tarihinde keseceğim. Bana kimse arefe günü kurban kestiremez kardeşimmmmm...

5. Çünkü ben eğer hacca gitmiş olsa idim kurbanımı diyanetin de orada uyduğu tarihde kesecektim ama diyanet işleri ikiyüzlülük yaparak Türkiye'de bir gün önce kesmemizi salık veriyor. Neden sorularını sakın bana sormayın, internetten telefonlarına ve mail adreslerine ulaşabilirsiniz.

6. Soruyu şu şekilde sorabilirsiniz: Sayın diyanet işleri başkanı. Siz bu sene hacca gittiğinizde kurban bayramını ne zaman idrak edeceksiniz, kurbanınızı arefe gününde kesseniz olmaz mı?

7. Soru bu kadar. Bırakın cevabı da kendisi versin. Ama yok ben soru sormam, kendi bildiğimi yaparım diyorsanız.. Bana ne kardeşim, senin bileceğin iş, derim geçerim.

8. Biz iki gün öncesinden ya da sonrasında Ramazan bayramlarını da gördük...

9. Kurban bayramı karmaşasına ufak da bir katkım oldu ise ne mutlu bana.

10. Gördüğünüz gibi topu taca atmıyorum, direk oyun sahasında kullanıyorum. Artık gol sayılır mı size bırakıyorum.
Bayramınızı şimdiden tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder