23 Temmuz 2010 Cuma

Benim İçin Sonsuza Kadar İzinli Gazeteciler Listesi

1. Ahmet Hakan Coşkun (Hürriyet Gazetesi): Kendisi bugün itibari ile 10 günlük izne ayrılmış. Ben de kendisini bugünden itibaren sonsuza kadar izne ayırıyorum, artık kendisinin yazdıkları yazılarını ve aşağıda (zamanla) ekleyeceğim kişilerin yazılarını okumama kararı aldım. Kendisini bu konuda benim listeme girmesinden dolayı tebrik ediyorum. Hürriyette yazdığın müddetçe ambargom sürecek. Başka bir yere geçtiğinde de tekrar deneme süreci devam edecek.
2. Ertuğrul Özkök (Hürriyet Gazetesi): Yayın yönetmenliği koltuğundan ayrıldıktan sonra iyice forsu kaybolmuş vaziyette saçma sapan görüşlere zaten sahipti, yine kendinden söz ettirmek için saçma sapan görüşleri dile getiriyor. Artık benim için yok hükmündeki köşe yazarlarından birisidir. Seni okumayacağımdan dolayı hiç üzülmeyeceğim. Sen başka bir gazetede yazsan da senin için kanaatlerim değişmeyecek gibi görünüyor.

1 yorum:

  1. Ertuğrul Özkök çoğu zaman görüş bile dile getirmiyor ki. Oturduğu kafeyi, çalan telefonu, katıldığı zenginler kulübü partilerini anlatıyor.

    YanıtlaSil