12 Temmuz 2010 Pazartesi

Ve Beklenen Anekdot: Çivi


Rahmetli babam bir gün ben küçükken bir pazar günü "oğlum git nalburdan 6 lık çivi al ve gel" dedi. Pazar günü arkadaşlar maç oynarken ben hemen ilk nalbura giderek 6 lık çivi olup olmadığına baktım. Allah'tan bizim eve en yakın nalbur kapalıydı ve koşarak aynı zamanda sevinç gözyaşları içerisinde: "Babacığım nalbur kapalı" cevabını verdim. Sen misin bu cevabı veren? Keşke nalbur açık olsa imiş...
Babamın cevabı: "Gidiyorsun, şehri altını üstüne getiriyorsun, açık bir nalbur buluyorsun ve 6 lık çiviyi almadan gelmiyorsun"...!
Aksi taktirde...
Malum...
Hızla açık bir nalbur bulup babamın istediğini yerine getirmiş oldum...
Kıssadan Hisse: Sana bir iş verilmiş ise onun sonuna kadar takipçisi ol ve o işi bitirmeden başka bir işe geçme...
Tarihe ÇİVİ ANEKDOTU olarak geçen bu anekdot tüm tarihlerin en kayda değer anekdotu olma özelliğini hâlâ ve özelliğini yitirmeden sürdürmektedir.
Kıssadan hisseyi anladık, peki bu hisse yeterli olur mu? Adamına kalmış, anekdotları ibretlik yazılar diye okumak bir anlam ifade ediyorsa ne söylenebilir ki?
Unutmayın.... unutturmayın....

1 yorum:

  1. Blogunuzdaki bilgilerden çok faydalandık,her şey için teşekkür ederizDell servisleribaşarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil