13 Temmuz 2010 Salı

Sigarayı Bıraktım...

Evet, hiç süslü sözlere ve başka etkenleri dile getirmeye gerek yok...
Bıraktım...
Bundan önce de birkaç kez bırakma teşebbüsünde bulunmuştum...
Ama şimdi bıraktım.
Bırakın sigarayı bırakmak için ilaç tedavisini, bırakın çeşitli otlardan derlenmiş karışımları, etkisi var elbet ama...
Bırakın... Bıraktım...
Hayır Ramazan ayını beklememe gerek yok, (Ramazan gelsin bırakırım diyenler için)...
Yıllar önce tanışmış olduğum ve kendisini deliler gibi sevdiğim bir arkadaşım vardı... Hani öyle böyle de değil, gerçekten her şeyimi feda edebilecek bir arkadaş. Benim dostum, arkadaşım, ahbabım olan bir arkadaş. Bir gün limon gibi sıkılmış halde öyle koyverdi gitti. Darbeler vurarak...
Onun ile ilgili olarak sifonu çektim hayatımdan...
Sigara da öyle bir dost sanki... Öyle bir zarar vermeden en iyisi ben onun sifonunu çekeyim dedim...
Buraya koymak için internetten resim bakıyordum. O kadar çok korkunç görüntüler vardı ki... En masum olarak bunu gördüm. Ve masum bir görüntü eşliğinde sigarayı bıraktım.
Evet seni en seksi görüntünle hatırlıyorum ey sigara. Ama bunun bir maske olduğunu da biliyorum. Sen aşkına karşılık vermeyen birisin. Defol hayatımdan, çık git. Bırak artık yakamı.
Yo yo, sinirlenmeye, haykırmaya ne hacet. :) Çıktın artık hayatımdan.
N'oldu, geri gelmeye, tekrar bedenimi esir almaya çalışmak mı istiyorsun daha önce yaptıkların gibi. Ama bak bugün Ramazan'ın biri de değil. Cuma da değil, herhangi bir kutsal geceye işaret eden bir emare de göremiyorum. Beni birkaç kez böyle kandırdın.
Kandıramazsın beni... Bir iki üç dört tamam...
Bir veda öpücüğü de vermek ister gibisin. Yo kalsın, teşekkür de etmem sana. Hani sigarayı bırakıyorum, bari son sigarayı keyifli bir şekilde içeyim deriz ya.
İşin enteresan tarafı seni bıraktığımda ey ejderha dumanlı kız paketin önemli bir kısmı hala duruyor. Hani olur ya aklına gelir, bari paketi bitirseydin diye... Güldürme beni. Bunlar daha önce de denemiş olduğun taktiklerdi, bıkmadın mı bunları kullanmaktan.
Bıkmazsın. Bıkar mısın hiç?
Eee. Ne yapacağız şimdi? Boşuna kendini tüketme be aşkım... Aşkına karşılık bulamayacaksın artık... Böyle muhabbet ederek beni ikna edeceğini mi düşünüyorsun. Eh artık sifonu çekeyim değil mi?
Elveda timsah gözyaşları dahi dökemeyen acımasız katil. Elveda 11 sahte ilahın dahi gündeminden düşmeyen kansız cani. Elveda korku filmlerinin baş aktörü... Bebek yüzlü katil elveda.

Elveda dost diye bağrıma bastığım dumanlı ejderha kız...

Elveda vücudumu sıcak kokunla sarıp boğan yaver...

Foşşşşşşş. Meraka hacet yok, sifon sesiydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder