21 Temmuz 2010 Çarşamba

Harfi Harfine Kendi Ağzından Aktarıyorum: ASIN


Zulmü nasıl tarif edersiniz?
Adaletsizliği hangi kelimelerle açıklamaya çalışırsınız?

"Sana cumhurbaşkanı olamazsın, genelkurmay başkanı olamazsın demedim, adam olamazsın dedim" diyen baba kıssasını nasıl yorumlayacaksınız?

16 yaşındaki bir çocuğun yaşını büyüterek asmayı, hayır bekletmeyi, bir de karşı cenahtan çıktıktan sonra asmak...
Asmak... Asmak...

Aşağıdaki ifadeler yakın zamanda 24 haber kanalında Kenan Evren'in bizzat ağzından dökülmüş kelimeler:
Harfi harfine, kendi ağzından aktarıyorum;
“Ben sağ ve sola katiyyen bir şey ayrım yapmadım. Hatta o kadar yapmadım ki, idam cezası alanlar var. Mesela evvela sağdan almış birisi... Onu bekletirdim... Soldan da olsun... Onu verirlerdi, ikisini beraber, bir tane sağdan bir tane soldan astım. Ona bile dikkat ettim, denge olsun diye...”
Dikkatle okudunuz mu? Ben en az on kez okudum. Okudum... Okudum...

Bir tane sağdan, bir tane soldan...
Tavuk mu boğazladın sen...
Hangi adalet mekanizmasını devreye soktun da suçlulukları kanıtlandı ve astın...
Katil ne demek söyler misiniz?
"EVET" ve "HAYIR" sendromundan vazgeçin ve kelimeleri tek tek yoklayın...
Bir sağdan, bir soldan...
Bir sağdan, bir soldan...

Dansöz gibi diyeceğim olmuyor, nasıl olsun ki, dansöz: bir sağdan kıvırtır kimse ölmez, bir soldan kıvrtır yine kimse ölmez. Ne yaparsa kendisine yapar, bir oyana bir bu yana kıvırtır durur.
Peki ya bu adam:
Bir sağdan: Bir çocuk öldü
Bir soldan: Bir genç hayata gözlerini yumdu.
Adalet, adalet, adalet. Allah'ım sen bizi adaletten ayırma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder