13 Temmuz 2010 Salı

"O" ne diyorsa "o": Densizliğin Tepe Noktası

Saadet Partisi Kongresi

Bugün tarihi itibari ile gazetelere ve televizyonlara baktığınızda Saadet Partisi kongresinin galibinin Numan Kurtulmuş olduğunu herhalde öğrenmiş oldunuz. Evet Numan Kurtulmuş ile bir kere karşılaşmıştım. Yıllar önce yayınevine benim eski işverenimi ziyarete gelmişti. Çok efendi, beyefendi, nazik ve oturaklı bir insan izlenimi bırakmıştı bende. Parti ile ilgili düşüncem üç aşağı beş yukarı bellidir, fakat insan olarak Numan Kurtulmuş kafa bir adam izlenimi bıraktı. Fakat benim anlamadığım ve anlamakta zorlandığım dinazorların hâlâ yaşıyor olması ve küstahlıklarının haddi hesabı olmaması. Ne demek "o ne diyorsa o" ifadesi. Ey partinin savunucuları soruyorum, Erbakan'ın ilahlığına mı hükmettiniz. Artık tapacak ilah kalmadı da Erbakan mı var? Bu ifadenin rezilliğini anlamıyor musunuz? Allah Kur'an'da: "O, ol der ve hemencecik oluverir". Soruyorum size ey gafiller: "O ne derse O" ne demek? Ancak onun dediği olur, başka alternatif mümkün değil demek değil midir açılımı?
Hadi demokrasi safında yeriniz sağlam oldu, hadi kıvıra kıvıra bir hal oldunuz, ama kardeşim müslüman olduğunu ifade ediyorsunuz, zerre kadar bundan taviz vermediğinizi de söylüyorsunuz. Ben şu ana kadar gücüm yettiği kadar takip edebildiğim kadarı ile alenen bu kadar net şirk ifade eden bir cümle gördüğümü hatırlamıyorum. Belki var benim dikkatimi çekmedi.
Utanın...
Ve bu saçmalıkların Numan Kurtulmuş gibi bir şahıs tarafından tekerrür etmeyeceğini umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder