13 Temmuz 2010 Salı

Sevdiğim Dizilerden: The Closer


Dizi Filmin Adı: The Closer

Bilgi alınabilecek internet adresi: http://www.cnbce.com/Diziler/Hakkinda.aspx?TvSerieId=74
Sizi hiç polis evinizden aldı mı? Beni aldı

Sizi hiç polis sorguladı mı: Beni sorguladı

İyi polis, kötü polis gerçekten var mıdır? Evet bu numara vardır
Peki Brenda Johnson tarafından hiç sorgulandınız mı? Sandalyesi boş bakın, belki sizi bekliyor. Allah düşürmesin ya o sandalyeye oturmak zorunda kalırsanız ne yapacaksınız?
Taktikler burda...

Brenda Johnson ile eğer karşılaşmamışsanız, (ben karşılaşmadım) sorgulanmış sayılmazsınız. Bu dizi filmin en önemli özelliği, konuşturulamayanı konuşturma yetenekleri ve taktikleri üzerine kurulması. Amerika gibi kanunların Türkiye'den daha iyi uygulandığı su götürmez bir ülkenin içerisinde bu taktikler bayağı işe yarıyor gibi.

Deliller önemlidir, delilden suçluya gitmek elbette önemlidir. Peki sorgulama teknikleri de önemli midir? Evet aynen önemlidir.
Öyle benim haklarım var, avukat tutma hakkım var, konuşmama hakkım var dersiniz ya. Hepsine bir taktikleri var bu Brenda'nın... Ve polislerin...
Allah polislerin eline düşürmesin. Ama eğer polislerle bir işiniz olursa bu taktikleri daha önceden bilmenin ne zararı olabilir ki? :)

"Konuşmama hakkımı kullanmak istiyorum, avukatım olmadan konuşmam"

Kendini suçlu mu hissediyorsun ki konuşmama hakkını kullanıyorsun?

Tam bir taktik savaşını ve sinir harbini göğüslüyebiliyorsanız, taktikleri fena değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder